http://s5.picofile.com/file/8137458100/%D8%A7%D8%B1%D9%88.gif
مشق عشق
همه چیز از همه جا
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ حاصل مطالعات ووبگردی های من است . به سراغ من اگر می آیید، نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بر دارد چینی نازک تنهایی من

پيوندها
نويسندگان

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 1779
بازدید کل : 61297
تعداد مطالب : 427
تعداد نظرات : 330
تعداد آنلاین : 1

سه شنبه 18 شهريور 1393 :: نويسنده : مهاجر

پرسید كه چرا دیركرده است؟

نكند دل دیگری اورااسیركرده است؟

خندیدم و گفتم:اوفقط اسیرمن است

تنها دقایفی تاخیركرده است.

گفتم: امروز هوا سردبوده است

شاید موعود قرار تغییر كرده است.

خندید به سادگی ام آینه گفت:

احساس پاك،تو را زنجیر كرده است.

گفتم:از عشق من چنین سخن مگو....

گفت:خوابی؟سالهاست كه دیر كرده است.…

در آینه به خود نگاه میكنم آه عشق او،عجب مرا پیر كرده است

راست میگفت آینه كه منتظر مباش او برای همیشه دیر كرده است

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوع مطلب : ،
برچسب ها : ،